|
به گزارش روابط عمومی بیمارستان فوق تخصصی کودکان اکبر رضایتسنجی از درمانگاه مرکز به منظور ارزیابی کیفیت خدمات ارائه شده و شناسایی نقاط قوت و ضعف ارائه خدمات انجام شد. دکتر عبدالرضا ملک در گفتگو با واحد روابط عمومی بیمارستان فوق تخصصی کودکان اکبر اظهار داشت: در راستای ارتقاء کیفیت خدمات درمانی و رضایتمندی خانوادهها، بزرگترین مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کودکان شرق کشور اقدام به اجرای نظر سنجی از درمانگاه خود کرد. معاون آموزش و سلامت بیمارستان فوق تخصصی کودکان اکبربا بیان اینکه این نظرسنجی با هدف جمعآوری نظرات و پیشنهادات خانوادهها و بیماران کودک، به منظور شناسایی نقاط قوت و ضعف روند ارائه خدمات، طراحی شده است، گفت: بر اساس نتایج اولیه، بیشترین رضایت بیماران از رفتار پرسنل درمانگاه و بهبود در زمان انتظار و فرآیند دریافت نوبت بود. فوق تخصص بیماری های روماتولوژی کودکان اظهار داشت: نتایج نهایی این نظر سنجی، راهکارهای موثری برای ارتقاء کیفیت خدمات و افزایش رضایت خانوادهها ارائه می دهد. دکتر ملک در پایان ابراز امیدواری کرد: با بهرهگیری از این بازخوردها، می توان محیطی مطلوبتر و مؤثرتر برای درمان کودکان فراهم آورد و از نظرات خانوادهها و متخصصان برای بهبود مستمر خدمات بهرهمند شد. گفتنی است این نظر سنجی ها به صورت فصلی از کلیه بخش های بیمارستان انجام می گردد که رضایت سنجی کلی مراجعین از درمانگاه بیمارستان در فصل اول سال 1404 به میزان 93 درصد بوده است. |