بیمارستان تخصصی کودکان اکبر

تقدیر نقدی از پرسنل برگزیده رضایت سنجی بیماران از طریق سامانه پیامکی

به گزارش واحد روابط عمومی بیمارستان فوق تخصصی کودکان اکبر با راه اندازی رضایت سنجی مراجعین از طریق سامانه پیامکی به صورت ماهانه به دو نفر از همکاران برگزیده که توسط مراجعین انتخاب می شوند جوایز نقدی اهدا می گردد.

دکتر عبداله ریحانی در گفتگو با واحد روابط عمومی مرکز اظهار داشت: از آنجایی که ارائه با کیفیت خدمات درمانی به کودکان بیمار مستلزم دریافت انتقادات و پیشنهادات ارباب رجوع است و یکی از مولفه های مهم در امور اعتبار بخشی به شمار می رود، سامانه پیامکی رضایت سنجی از بیماران با حمایت های رئیس مرکز و تیم روابط عمومی و IT راه اندازی شد.

مدیر بیمارستان فوق تخصصی کودکان اکبر با بیان اینکه به صورت ماهانه از طریق رضایت سنجی ارباب رجوع به دو نفر از پرسنل مجموعه جوایز ارزشمندی اهدا می گردد، خاطر نشان کرد: امیدواریم با انجام فرآیند های اینچنینی بتوانیم گام های موثری را در خدمت به مردم شهر مقدس مشهد و زائرین و مجاورین بارگاه ملکوتی امام رضا علیه السلام بر داریم.

گفتنی است که در فرآیند رضایت سنجی سامانه پیامکی در زمان پذیرش پیامی برای همراه بیمار ارسال می گردد .سپس به صورت ماهانه پس از گزارش گیری به دو نفر از همکارانی که بیشترین تعداد رضایت را داشته باشند جوایز نقدی اهدا می گردد.