مسئول روابط عمومی بیمارستان فوق تخصصی کودکان اکبر بیان کرد: بیمارستانها نیاز به ارتباطات و روابط عمومی درون سازمانی دارند تا آنها را از رقبا متمایز ساخته و ارتباطی دوطرفه بین جامعه و بیمارستان ایجاد کنند. نقش تصویر ذهنی از بیمارستان، ظاهر فیزیکی آن،برخورد کارکنان و قابلیتهای فناورانه در اطلاعرسانی از مواردی است که بعنوان یک آیتم در انتخاب بیمارستان در نزد بیماران و خانواده آنان مورد عمل قرار می گیرد. سید رضا ثریایی در ادامه بیان کرد که تصویر مطلوب از بیمارستان، آیتم ارزشمندی است که به راحتی به دست نمیآید، اما متأسفانه خیلی راحت از دست میرود؛ لذا مدیران با استفاده از ارتباطات و روابط عمومی در بیمارستان میبایست نسبت به بررسی و مدیریت تصویر بیمارستان خود در اذهان بیماران و سایر مشتریان، موجبات تحقق هر چه بهتر اهداف بیمارستان و رضایت ارباب رجوع را فراهم آورند. ایشان در پایان افزود: ایجاد تفاهم، استقرار اعتماد و شناخت متقابل یک سازمان و مخاطبان آن از طریق اطلاع یابی، اطلاع شناسی و اطلاعرسانی رسالت اصلی روابط عمومی است. این مهم با توجه به گستردگی ماموریتها و جایگاه بیمارستان و رویدادهای اختصاصی آن در بین جامعه و رسانهها از جایگاه ویژهای برخوردار است .
|
![]() |