بیمارستان تخصصی کودکان اکبر

استقرار میز خدمت در بیمارستان فوق تخصصی کودکان اکبر

دکتر کشت مندی در گفت و گو با واحد روابط عمومی بیمارستان فوق تخصصی کودکان اکبر اظهار داشت : میز خدمت، گامی در راستای خدمت‌رسانی بیشتر و با کیفیت به مردم است و به عنوان یکی از راه های ارتباطی بین ارائه‌کننده خدمات ومراجعین است. میز خدمت یک مرکز ارتباطی است که در آن مراجعین می‌توانند کارمندان یا دیگر ذینفعان باشند.

متخصص بیماری های اطفال هدف از میز خدمت را، ارائه به موقع خدمات باکیفیت به همراهیان بیمار دانست و خاطر نشان کرد: راهنمایی ارباب رجوع ، سنجش میزان رضایتمندی بیماران و همراهیان،  ثبت شکایات و انتقادات و پیشنهادات در جهت ارتقاء سطح کیفیت خدمت رسانی به مراجعین محترم از اهداف استقرار میز خدمت در بزرگترین بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور محسوب می شود.

ایشان ایجاد ارتباط هدفمند با مراجعه کنندگان، پیگیری درخواست ها و شکایات ها در کمترین زمان ممکن و ارجاع آن ها به واحدهای مربوطه را از فرآیند های مرتبط با میز خدمت حضوری برشمرد.

مدیر بیمارستان فوق تخصصی کودکان اکبر با اشاره به اینکه میز خدمت غیر حضوری در گذشته نیز در این مرکز وجود داشته است، افزود: با اقدامات انجام شده نظیر به روز رسانی سایت بیمارستان، استفاده از بارکد های مختلف جهت دسترسی به لینک ها و قرار دادن صفحه ای در سایت به این منظور توانسته ایم گام مثبتی در این زمینه برداریم.

دکتر کشت مندی از بررسی فرآیند های راه اندازی میز خدمت خبر داد و افزود: با توجه به اینکه راه اندازی میز خدمت در این مرکز برای اولین بار از زمان تاسیس بیمارستان انجام شده است، پر و واضح است که انجام این فرآیند، ممکن است با مشکلاتی همراه باشد و به همین جهت سعی داریم با یک برنامه ریزی هدفمند بتوانیم بهترین اقدامات را در راستای ارائه خدمات با کیفیت به مردم شهر امام رضا علیه السلام و مراجعین از استان های همجوار و خارج از کشور نیز داشته باشیم.

رئیس کلینیک ویژه مستقل کودکان اکبر اختصاص فضای مناسب و در معرض دید ارباب رجوع در حد امکانات بیمارستان،  ارائه خدمت به ارباب رجوع در تمام روزهای کاری و در طول ساعات اداری به طور پیوسته و سازماندهی تعدادی از کارکنان شایسته، ماهر، پاسخگو، آموزش دیده و مطلع نسبت به فرآیندهای اداری مرتبط با ارائه خدمت از میان کارکنان این مرکز را از فرآیند های مرتبط با میز خدمت برشمرد.

 متخصص بیماریهای اطفال در پایان اظهار داشت : خوش رویی، حسن برخورد و تکریم انسانی مراجعین ، همراهیان  و همکاران ، پاسخگویی به سوالات مراجعین  در مورد انجام فعالیتهای پاراکلینیک ( رادیولوژی و سونوگرافی)، پاسخگویی به سوالات مراجعین در مورد نحوه اخذ شناسنامه و گواهی ولادت،  اطلاع رسانی به همراهیان بیماران در خصوص نحوه ترخیص بیماران و مدارک  لازم جهت ترخیص،  اطلاع رسانی به همراهیان بیماران  در مورد ساعات  و روزهای ملاقات در بیمارستان، نحوه جابه جایی همراهیان بیماران، راهنمایی بیماران مسافر و پاسخگویی به سوالات آنان ، انجام هماهنگی های لازم با واحد مددکاری جهت بررسی پرونده بیمارانی که توانایی  مالی پرداخت هزینه های درمان را ندارند را از عمده خدمات ارائه شده توسط میز خدمت در طول این مدت در این بیمارستان برشمرد.