|
به گزارش واحد روابط عمومی بیمارستان فوق تخصصی کودکان اکبر، خدمات بهداشت و درمان که در راس آن ها بیمارستان ها قرار دارند، نقش مهمی در تامین رضایت مندی جامعه ایفا میکنند. رئیس بیمارستان فوق تخصصی کودکان اکبر اظهار داشت: درمانگاه بیمارستان، یکی از اولین نقاطی است که بیماران در بدو ورود به بیمارستان با آنجا آشنا می شوند. نحوه ارایه خدمات در این مکان نقش به سزایی در برداشت کلی بیماران و نیز میزان رضایت آنها از خدمات درمانی و بهداشتی بیمارستانی دارد. دکتر سیدعلی جعفری با بیان اینکه ارایه خدمات اولیه اورژانسی به بیماران دارای نقش مستقیم و غیر مستقیم در افزایش بهره وری خدمات سلامت به جامعه شهری و مردم از طرق مختلفی صورت می گیرد، گفت: کاهش ضریب اشغال تخت های اورژانس ، ارتقاء ارایه خدمات درمانی به بیماران نیازمند در بیمارستان ، کاهش زمان دسترسی به بخش های مختلف درمانی ، افزایش ضریب اطمینان دریافت خدمات اورژانس و افزایش کیفیت خدمات بیمارستانی از جمله مزیت های درمانگاه فعال در مراکز درمانی است. ایشان در ادامه تعداد کل درمانگاه های فعال در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کودکان اکبر را 19 درمانگاه عنوان کرد و افزود: درمانگاه های فوق تخصصی این مرکز 18 درمانگاه بوده که شامل : گفتاردرمانی، کار درمانی، فیزیوتراپی، اطفال، ایمونولوژی، پوست، تغذیه، ارتوپدی، جراحی اطفال، اورولوژی، جراحی مغزو اعصاب، نفرولوژی، داخلی مغزو اعصاب، روانپزشکی، روماتولوژی، ریه، عفونی، غدد، قلب و عروق، گوارش و نوزادان و یک درمانگاه تخصصی اطفال می باشد. دکتر جعفری با اشاره به وجود 18 درمانگاه های فوق تخصصی در این مرکزبه عنوان بزرگترین مرکز تخصصی و فوق تخصصی ارائه خدمات درمانی به کودکان در شرق کشور، گفت: ازدرمانگاه فوق تخصصی اطفال، جراحی و گوارش به عنوان فعال ترین درمانگاه های این مرکز می توان نام برد. ایشان در ادامه افزود: تعداد کل بیماران مراجعه کننده به درمانگاه در سه ماهه اول سال 1402 بیش از 34 هزار و17 مورد بوده که از مجموع سه درمانگاه یاد شده (اطفال، جراحی و گوارش) بیش از حدود 30 درصد تعداد کل ویزیت ها مربوط به این سه درمانگاه می باشد.
|
![]() |
اخبار
- بازدید: 129

