![]() |
رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در پیامی ضمن تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی به تمامی فعالان این عرصه تاکید نموده است: امروزه روابط عمومی، نه به عنوان یک سامانه تشریفاتی و حتی اجرایی، بلکه به عنوان یک سامانه مشورتی و مدیریتی و به عنوان عنصر اصلی در ارتقاء و پیشرفت هر سازمانی، جایگاه ویژهای دارد. دکتر سید محمد حسین بحرینی طوسی در این پیام آورده است: روابط عمومی به مثابه بازوی فکری سازمان ها، نقشی حیاتی و بی بدیل در اجرای راهبردها و پیشبرد اهداف و برنامه های کلان دارد و با اطلاع یابی و اطلاع رسانی از مجرای رسانه، ارتباط دوسویه سازمان ها را با افکار عمومی و مخاطبان خاص و عام برقرار نموده و تعالی می بخشد. روابط عمومی مدون و برنامه ریزی شده یکی از ابزارهای قوی مدیریت افکار است و به همین دلیل توجه ویژه به روابط عمومی به عنوان ساختاری که می تواند به صورت نظام مند، برنامه ریزی شده و سنجیده در جهت ایجاد، حفظ و گسترش تعامل و تفاهم مدیران با کارکنان و مردم اقدام کند، بسیار حائز اهمیت است. |
اینجانب، فرارسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی تلاشگران فرهیخته عرصه آگاهیبخشی، روابطعمومی و رسانه به خصوص همکاران ارجمند دانشگاه علوم پزشکی مشهد تبریک و تهینت عرض نموده و برای فعالین این عرصه در راستای ایفای وظایف و رسالت ذاتیشان، توفیق و سربلندی را از درگاه خداوند متعال خواستارم. همچنین دکتر سید علی جعفری، رئیس بیمارستان فوق تخصصی کودکان اکبر ضمن تبریک هفته ارتباطات و روز روابط عمومی گفت: نامگذاری ۲۷ اردیبهشت ماه به نام روز ارتباطات و روابط عمومی در تقویم ایران اسلامی گویای اهمیت و جایگاه والای روابط عمومی است و یادآور می شوم که در دنیای معاصر مخاطب محوری، اطلاع رسانی عادلانه، صحيح و دقيق، پاسخگو بودن، مردم داري و روشن گري افکار عمومي از مهمترين وظايف و ماموريت هاي يک روابط عمومي کارآمد مي باشد و موفقيت هر سازماني نيز به عملکرد مطلوب روابط عمومي وابسته است. اینجانب ضمن تشکر و قدردانی از فعالیت ها و زحمات صادقانه و شبانه روزی همکاران، رابطین و دست اندرکاران روابط عمومی بیمارستان فرا رسیدن روز روابط عمومی را به فعالان عرصه ارتباطات و اطلاع رسانی تبریک میگویم. |